Funktion sofaserien fra idemøbler
Fra : Heidi

Dato : 01-09-05 16:05

Hej Gruppe.

Min mand og jeg overvejer at sælge vores møbler, da jeg synes vi trænger til
nyt.
Jeg har set på de der "funktion sofaer" fra idemøbler som man selv skal
sammensætte.
Er der nogen som har kendskab til disse sofaer? Erfaringer både gode som
dårlige søges.
Vi vil jo nødig smide 20.000 kr efter katten i sækken, da de møbler i har
nu, er mere end udmærket. :)

På forhånd tak

Heidi

Fra : Jacob

Dato : 31-08-05 19:21

"Heidi" <nicholai@> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårlige søges.
> Vi vil jo nødig smide 20.000 kr efter katten i sækken, da de møbler i har

Jeg kender ikke lige den pågældende serie, men hurup møbelfabrik
http://www.hurupsofa.dk/showpage.asp?id=850&profileid=1000&siteid=1&front=1

og Jydsk møbelværk har lignende koncepter.
http://www.jydskmoebel.dk/aiz.asp?id=467

Mvh Jacob

Fra : A.Kaup

Dato : 01-09-05 21:01

Se evt:
http://www.kandu.dk/dk/spg/73276

Her står lidt om, hvordan jeg sparede 850 kr på en sofa + puf hos
IdéMøbler.
Mvh. Akaup.