OE news
Fra : Henrik Voss

Dato : 05-06-01 19:29

Jeg bruger OE 5.02 til mail og news.

Er der noen måde man kan se tråden OG sortert i dato rekkefølge i OE 5.02?

Mvh

Henrik

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 05-06-01 20:01

Henrik Voss <henrikvoss@mac.com> wrote:

> Jeg bruger OE 5.02 til mail og news.
>
> Er der noen måde man kan se tråden OG sortert i dato rekkefølge i OE 5.02?

Nej.

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi [mostly in Danish]

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 05-06-01 20:03

Henrik Voss <henrikvoss@mac.com> wrote:

> Jeg bruger OE 5.02 til mail og news.
>
> Er der noen måde man kan se tråden OG sortert i dato rekkefølge i OE 5.02?

....MacSOUP?

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-06-01 09:43

In article <1eujrsb.12rhorp19c98iN%jmfink@mac.com>, Jesper Møller-Fink wrote:

> ...MacSOUP?

jaaaaah....!

-j

--
Boligløs i København siden 1.04.01. Kan du hjælpe?

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 05-06-01 20:30

> [...]

> Jeg bruger OE 5.02 til mail og news.
>
> Er der noen måde man kan se tråden OG sortert i dato rekkefølge i OE 5.02?

OE er ikke særligt velegnet til at læse News med på regelmæssig basis,
brug i stedet MacSOUP, den er nemlig god!
--
Jesper Oersted. My mailaccount is spamfiltered by ORBS.
http://www.orbs.org.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 05-06-01 21:05

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> OE er ikke særligt velegnet til at læse News med på regelmæssig basis,
> brug i stedet MacSOUP, den er nemlig god!

Speaking of soup, er der nogen som ved hvornår denne vil understøtte
flere end én newserver? Det er, hvad jeg ser som den største og en
væsentligste begrænsning.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 05-06-01 22:39

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Speaking of soup, er der nogen som ved hvornår denne vil understøtte
> flere end én newserver? Det er, hvad jeg ser som den største og en
> væsentligste begrænsning.

Det må du nok spørge Stefan Haller om (eller spørge på comp.sys.mac.comm
som han også læser).
Men du kan få MacSOUP til at koble op til flere newsservere ved at lave
flere settings filer, blot kan den ikke kople op til flere newsservere
samtidigt.