computer
Fra : Inferno

Dato : 31-08-05 20:24

Jeg mangler en nem og overskuelig computer..
Er der evt. nogen forslag eller links ?
Den skal ikke kunne en hel masse..

På forhånd tak for hjælpen

RB

Fra : ole.nielsen@get2net.~

Dato : 31-08-05 21:33

Inferno skrev:

> Jeg mangler en nem og overskuelig computer..
> Er der evt. nogen forslag eller links ?
> Den skal ikke kunne en hel masse..
>

> På forhånd tak for hjælpen
>
> RB

Du kan købe min. Det er en ældre Suunto EON. Den det mest
nødvendige, og jeg trænger til en ny, der kan lidt mere.

/Ole

Fra : Michael Kristensen

Dato : 31-08-05 22:06

Suunto Gekko. Kan fås til ca. 1400 + porto i netbutik.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 01-09-05 09:19

"Inferno" <ronny-b@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en nem og overskuelig computer..
> Er der evt. nogen forslag eller links ?
> Den skal ikke kunne en hel masse..

Jeg har en til salg, Dacor Darwin.. 1600 kr. incl. computer interface så du
kan downloade dine dyk til computeren. :)

http://www.diveshopone.com/dso-dk/produktBlad.asp?pid=INS12