Låge foran køleskab. 2000 kr
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 31-08-05 19:12

Jeg har en sag der ligner den med køkkenbordspladen beskrevet tidligere
idag.

Det drejer sig om at jeg vil have nyt køleskab.
Har et gammelt køleskab der står frit i skabet, og fronten er synlig.

Købte for ca. 3 år siden nyt Svane køkken.

Vil derfor have et køleskab der er integreret bag en låge.

Har fået tilbud på lågen fra Svane. 137 x 59,6 cm. Uden greb.
1584 kr + moms. Uden levering eller montage.

Farve : Soft grå. Med afrundede hjørner.

Hvad er den reelle pris for et stykke plade der er malet grå.?

De afrundede hjørner betaler jeg da gerne 100 kr for. Men 2000 kr ialt
er da vist "tyveri".?

Mvh. Jørgen

Fra : Max

Dato : 31-08-05 19:48

Hej Jørgen

> Har fået tilbud på lågen fra Svane. 137 x 59,6 cm. Uden greb.
> 1584 kr + moms. Uden levering eller montage.

> Hvad er den reelle pris for et stykke plade der er malet grå.?

En tilsvarende plade får jeg savet og fræset rund på alle
kanter for 165,- Kr.

Min industrilakerer tager 180,- kr. pr. m2

Ovennævnte priser er uden moms, men de kan da give et fingerpeg
om fremstillingsomkostningerne. Dertil skal man regne med at firmaet
der skal bestille og udfakturerer ordrene skal have omkring 60,- kr. pr.
stykke papir, og noget fragt tilkommer der jo også.

Mvh Max

Fra : Gainsbourg

Dato : 01-09-05 04:49

> Min industrilakerer tager 180,- kr. pr. m2

Sådan en mangler står jeg og mangler til at lakere en masse plader - kan jeg
få navnet på stedet?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Max

Dato : 01-09-05 09:10

Hej Gainsbourg

> Sådan en mangler står jeg og mangler til at lakere en masse plader - kan
jeg
> få navnet på stedet?

Stedet ligger i postnummer 8700, så vil du også have yderligere oplysninger
?

Mvh Max

Fra : T.

Dato : 31-08-05 20:55

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> skrev i en meddelelse
> [...]
> da vist "tyveri".?
>

> Mvh. Jørgen
>

>Så husker i også lige at der skal bruges nogle bestemte bestlag for at
pladen fast på køleskabet.

Hilsen

Fra : Max

Dato : 31-08-05 21:04

Hej

Har du aldrig hørt om dobbeltklæbende tape :)

Mvh Max

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-09-05 19:42

T. wrote:

Klip

> [...]

Jo, det er korrekt.

Men meget over 50 kr kan de da vist ikke koste.

De er iøvrigt ikke nævnt i det tilbud jeg har fået...!

Mvh. Jørgen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 01-09-05 10:28

Jørgen Rasmussen skrev:
> Vil derfor have et køleskab der er integreret bag en låge.

Den tanke har jeg også flirtet med, men synes
indbygningsmodellerne er for klejne/skrabede.
Der kan f.eks. ikke ligge en 1,5l sodavand,
hvilket er vigtigt når man har teenagere...

> De afrundede hjørner betaler jeg da gerne 100 kr for. Men 2000 kr
> ialt er da vist "tyveri".?

He he. Godt jeg valgte Ikea køkken. Det beløb kan
man købe en del skabe for.

Peter Schrøder