Præmiere!!!
Fra : Buhl

Dato : 31-08-05 13:31

Knæk og bræk til alle der skal afsted imorgen tidlig !

Mvh.
Hans Houmøller - der sidder i skjulet en halv time før solopgang
imorgen......

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 31-08-05 18:03

Tak i lige måde. Mvh. Dinne Elgaard Pedersen. www.den-tyske-jagtterrier.dk

Fra : Røver_ib

Dato : 31-08-05 19:40

Tak og iligemåde. sidder nu i hullet en time før (ellers får jeg ikke den
gode plads når gæssende kommer )

Jr