Dæktryk på Hot50
Fra : Henrik

Dato : 30-08-05 16:10

Hej
Hvad skal dæktrykket være på standarddæk til HOT50?
mvh Henrik

Fra : Thomas S M

Dato : 30-08-05 20:40

1,5 - 1,8 bar (står i instuksbogen)

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 00:10

> Hvad skal dæktrykket være på standarddæk til HOT50?

Står på dækket...

Fra : Thomas B

Dato : 03-09-05 19:56

"Cacba" <me [Snablet Æ-e] cacba [flue] dk> skrev i en meddelelse

> Står på dækket...

ja det står på dækket hvad max tryket må være.

Men se på dit dæk..er det meget slidt midt på køre du med formeget luft. er
det meget slidt i siderne køre du med for lidt luft..dækket skal være jævent
slidt over hele fladen så køre du med korekt dæk tryk.

Mvh. Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-05 22:23

> [...]
> det meget slidt i siderne køre du med for lidt luft..dækket skal være
> jævent slidt over hele fladen så køre du med korekt dæk tryk.

Hvordan vil du slide på siderne hvis du kører lige ud? Svinger du meget er
dækket slidt på siderne, kører du lige ud er det slidt på midten.

Fra : Thomas B

Dato : 04-09-05 06:51

"Cacba" <me [Snablet Æ-e] cacba [flue] dk> skrev i en meddelelse

dæk tryk.

> Hvordan vil du slide på siderne hvis du kører lige ud? Svinger du meget er
> dækket slidt på siderne

Det du sknakker om er det jeg vil kalde kanterne

>, kører du lige ud er det slidt på midten.

Så er det fordi ud ha formeget lufttryk i dine dæk.
Tag en tur forbi en dæk center. der er fine plakater med dæk info.

mvh. Thomas