Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Kan man få en GSM til Analog adapter dims?
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 21:52

Hejsa

Jeg er godt tilfreds med min trådløse telefon med to ekstra håndsæt
som er tilsluttet mit fastnetabonnement; men jeg kunne godt tænke mig
at slippe for at betale godt 100 kr. om måneden i fastnetabonnement.

Jeg har derfor prøvet med en IP adapter (handytone-286) over min
stofanet flexrate (4Mbit) og abonnement hos telefin.dk. Det er
billigt; men jeg synes ikke kvaliteten er tilfredstillende - Der er
for megen skratten, udfald og ustabilitet.

Så var det jeg tænkte. Hvis man nu kunne få en adapter/GSM
telefon-dims som man kunne putte et SIM kort i og så slutte min
analoge trådløse telefon til, så kunne jeg forsat bruge mine
eksisterende telefoner, få kvalitet som en mobiltelefon og samtidigt
slippe for det dyre fastnetabonnement. Men spørgsmåket er om man
overhovedet få sådan en dims? Er det nogen der ved dette?

Mvh
Christian

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-08-05 22:18

<ingen email> skrev i en meddelelse

> [...]
> slippe for det dyre fastnetabonnement. Men spørgsmåket er om man
> overhovedet få sådan en dims? Er det nogen der ved dette?

Ja, de fleste er beregnet på integration i større telefonanlæg i
virksomheder, men der findes også Siemens HomeStation.

Der er en til 1 kr. i Den Blå Avis
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=40870829&AnnonceNr=32&TotalAnnAntal=56
Du skulle nok kunne finde en gammel telefon der passer der i til en hund på
samme side.

Mvh
TKJ

Fra : Søren Hansen

Dato : 31-08-05 17:36

Jep den er smart

Det kunne også være smart hvis ens mobil kunne koble sig på den trådløse
sender når man kommer hjem

Søren

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-08-05 17:55

"Søren Hansen" <soren@jubo.dk> skrev i en meddelelse
> Jep den er smart
>
> Det kunne også være smart hvis ens mobil kunne koble sig på den trådløse
> sender når man kommer hjem

Der er Sagem DMC 830, men den er vist udgået.

Mvh
TKJ