"OPGAVER" i Outlook 2003- søger kort bruge~
Fra : Gaffa

Dato : 29-08-05 20:59

Vi skal til at bruger "opgaver" funktionen i outlook 2003 betydelig mere i
dagligdagen i virksomheden, og jeg vil gerne gå i spidsen og uddanne nogle
superbrugere i netop dette område dvs. oprettelse af opgaver, tildeling af
opgaver, opdatering af opgaver etc. etc. og vil spørge om der evt. er nogen
der ligger med en simpel overskuelig lille manual eller nogle øvelsespapirer
på dette specifikke område, således at jeg slipper for at 'opfinde hjulet'
igen.

På forhånd Stor tak.
hilsen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 29-08-05 22:18

> [...]
> nogen der ligger med en simpel overskuelig lille manual eller nogle
> øvelsespapirer på dette specifikke område, således at jeg slipper for at

Der findes en vejledning på engelsk, som jeg fandt på nettet. Så det halve
'hjul' er lavet, du skal bare oversætte den til dansk...
Det er en PDF-fil/dokument.
http://wwwnew.towson.edu/adminfinance/ots/training/documentation/Outlook%202003/Outlook_2003_Tasks.pdf

Mvh

Emil

Fra : Gaffa

Dato : 30-08-05 12:11

Tak - meget behjælpeligt.

Hilsen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-08-05 22:27

Den 29 aug 2005 skrev Gaffa i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> simpel overskuelig lille manual eller nogle øvelsespapirer på
> dette specifikke område, således at jeg slipper for at 'opfinde

Er det noget i denne stil du søger?

http://webs.wofford.edu/whisnantdm/Training/Outlook/E12_01_Main.htm

Lars Klintholm

Fra : Gaffa

Dato : 30-08-05 12:11

Netop - tak for hjælpen.

Hilsen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-08-05 16:15

Den 30 aug 2005 skrev Gaffa i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Netop - tak for hjælpen.

Velbekomme

Lars Klintholm