rejse kbh-aalborg
Fra : martin [1620]

Dato : 29-08-05 19:50

Jeg skal et smut til Aalborg et par timer på fredag, men syntes sku at SAS
er lidt dyr for en lille smuttur.

Nogen der kender andre der flyver eller er der en smart måde at få billigere
billetter på?

--
mvh Martin [1620]
Remove XXX in email

Fra : fjerndenne

Dato : 29-08-05 21:39

Hvis du skal lidt billigere til Aalborg er en mulighed:

http://www.abildskou.dk/ (250,- one-way, 430 tur-retur) det er et
busselskab som køre fra københavn til bl.a. Aalborg, ellers er der DSB
(med en risiko for forsinkelser) mht. til fly er det dyrt at flyve rundt
i dk. men prøv Cimber Air, har selv brugt selskabet, de har priser fra
cirka 600-800 kroner one-way...de har fra tid til anden nogle gode tilbud.!

Fra : jenny og søren

Dato : 30-08-05 10:55

Hej Martin

Hvad med SAS har de ikke stadigvæk "standby" billetter til ruten kbh-aalb.
hvor du først i sidste øjeblik får at vide om du kommer med eller ej.

mvh

Søren Brix

Fra : Anja Nielsen

Dato : 30-08-05 19:56

Cimberair. Dog er du nok for sent ude til de helt billige billetter, men det
er da forsøget værd. Er du i øvrigt opmærksom på, at du har mulighed for at
få billetter med SAS snowflake?

Anja

Fra : martin [1620]

Dato : 30-08-05 20:19

"Anja Nielsen" <kantax@(Fjern)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Cimberair. Dog er du nok for sent ude til de helt billige billetter, men
> det er da forsøget værd. Er du i øvrigt opmærksom på, at du har mulighed
> for at få billetter med SAS snowflake?

Både Cimberair og Snowflake og SAS er dyre. Snowflake er det bedste bud
ligenu...