Erfaringer med MATROX Marvel G400-TV ???
Fra : KS

Dato : 30-12-00 01:51

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med dette kort ?
Jeg påtænker at anskaffe dette, jeg spiller ikke meget men arbejder en del
med
2D / 3D grafik (AutoCad) og vil gerne igang med at redigere noget af al min
hjemme video, dog kun på hobby basis.
Hvordan kører dette kort ? Jeg regner med at det skal i en 800MhZ maskine
med
256Mb ram og ca 45 Gb disk..

KS

Fra : Gorm Joergensen

Dato : 30-12-00 13:19

Jeg har et og er ganske tilfreds med det. Til spil er det ikke det
hurtigste, men det kører fint nok til mig.
Det er smart at man tilslutter Video in/out til en box så man er fri for at
ligge og rode bag på maskinen. Boxen har også indbygget TV tuner. 2D er helt
i top.

Fra : KS

Dato : 30-12-00 18:22

Er der programmer med til at gedigere i video input eller skal man til at
skaffe dette ?
Jeg har tænkt mig at bruge Adobe Premiere men er det godt not nok ?

Kim Skødt