MC - foredrag
Fra : J W Nielsen

Dato : 05-06-01 18:41

Hej !
Sidder her og planlægger den lokale AOF's næste sæson. Sidst havde vi Cross
Africa-foredraget, men nu kunne vi da godt tænke os et andet MC-foredrag.
Skulle der være nogen her, som har oplevet et rigtigt godt foredrag eller
kender nogen som har været ude og rejse på MC og vil/kan fortælle andre om
det, så vil jeg MEGET gerne ha' et tip !
På forhånd tak...

Jørgen Wulff Nielsen, skoleleder
XJ900
jwulff@post.tele.dk

Fra : H@ns Erik :)

Dato : 05-06-01 20:38

Hej Jørgen.

Lad mig foreslå disse to dejlige mennesker til foredrag. De har kørt tværs
over USA
på MC, de er enormt søde, og meget gode til at fortælle historien. Vi havde
dem til
at holde foredrag i mc-klubben sidste år. Meget spændende.
Se dem her: http://hjem.get2net.dk/usa_tur/index2.html?1

Med venlig hilsen
Hans Erik :)

www.amck.dk