Skærme
Fijala 3554
SyncMaster 913B crasher min computer
Fra : Mike Crenshaw

Dato : 28-08-05 19:33

Hej
Jeg købte en SyncMaster 913B for en uge siden. En ganske god skærm men efter
jeg fik den har jeg oplevet at min computer er begyndt at genstarte spontant
ved brug af DVI.. Jeg har en kammerat som købte samme monitor og han oplever
det samme.. er der andre som har oplevet dette?
Mike

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 28-08-05 23:45

Mike Crenshaw wrote:
> [...]
> ved brug af DVI.. Jeg har en kammerat som købte samme monitor og han oplever
> det samme.. er der andre som har oplevet dette?

Min kæreste og jeg købte 2x913B i midten af juli og de køre perfekt, har
ikke fortrudt købet et eneste sekundt. Godt nok gik jeg fra 160 HZ til
75HZ og dvs fra 160fps i spil til 75 med vsynch on, men syntes engtilg
ikke at kunne mærke jeg køre det mindre i fps, er overlykkelig for
valget, selvom min gamle samsung synchmaster 959NF nu også var god, men
TFT fylder jo noget mindre og jo bedre når man nok nogle gange om året
er til lanparty . Vi skulle dog lige uninstaller powerstripts da vi
brugte det til at override refreshraten på vores gamle crt skærme. Har
lige være til lan med de 2x913B og der var heller ikke noget. Har i
prøvet at hente nyeste driver til skærmen fra samsungs homepage eller
prøvet at opdatere jeres grafikkorts drivere? og vi køre med dvi
udgangen, da der jo er begge dele på skærmen.

Hygge

Dorthe