Nr plade retur
Fra : Tom

Dato : 27-08-05 20:10

Hej.
Er der en som ved hvad jeg får retur når jeg levere min nummer plade fra min
EU 45 scooter retur til motor kontoret?

Tom Johansen
København SV

Fra : Chipmand

Dato : 28-08-05 00:41

On Sat, 27 Aug 2005 21:09:45 +0200, "Tom" <last2cu@pc.dk> wrote:

>Hej.
>Er der en som ved hvad jeg får retur når jeg levere min nummer plade fra min
>EU 45 scooter retur til motor kontoret?

Når du levere din nummerplade retur får du en kvittering og lidt efter
penge fra forsikringsselskabet som du evt. var forsikret hos.

mvh
chipmand

Fra : Tom

Dato : 28-08-05 09:32

Hej chipmand.

> Når du levere din nummerplade retur får du en kvittering og lidt efter
> penge fra forsikringsselskabet som du evt. var forsikret hos.

Jo det er jeg klar over. Det jeg mente var at jeg også får penge tilbage for
pladen, men hvor meget er det? Jeg tager nåske fejl?

Tom Johansen

Fra : Hekto

Dato : 28-08-05 11:16

In article <43117694$0$68295$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
last2cu@pc.dk says...
> Jo det er jeg klar over. Det jeg mente var at jeg også får penge tilbage for
> pladen, men hvor meget er det? Jeg tager nåske fejl?

Har!

De penge er jo betalt til staten. Beløbet dækker en smule administration
med at lange den over disken, og så en skjult afgift!

Welcome to real life!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Tom

Dato : 28-08-05 11:23

Hej.

> De penge er jo betalt til staten. Beløbet dækker en smule administration
> med at lange den over disken, og så en skjult afgift!

Ja det kan vel ikke overraske nogen

Jeg siger tak for svaret

Tom Johansen