forlænger til sækkevogn ?
Fra : Ukendt

Dato : 27-08-05 20:06

Hej

Har lige fået en sækkevogn. Da jeg er 192 høj synes jeg sækkevognen er lidt
lav når den tippes. Findes der nogle smarte håndtag der kan forlænge
sækkevognen så jeg ikke skal bukke mig når jeg kører med noget på den ?

jakob

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-08-05 00:18

..:J:. wrote:
> [...]
> er lidt lav når den tippes. Findes der nogle smarte håndtag der kan
> forlænge sækkevognen så jeg ikke skal bukke mig når jeg kører med

Kan du ikke trække gummihåndtagene af og sætte et par stumper vandrør ned
over sækkevognens stelrør?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Calle.

Dato : 28-08-05 10:21

Erik Ginnerskov wrote:

> Kan du ikke trække gummihåndtagene af og sætte et par stumper vandrør
> ned over sækkevognens stelrør?
Så skal har da lige rette håmdtagene, da de jo er bukke så de næsten er
vandret under kørsel, og så gavner det jo ikke meget at forlænge.
--
Calle.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 28-08-05 11:28

> Så skal har da lige rette håmdtagene, da de jo er bukke så de næsten er
> vandret under kørsel, og så gavner det jo ikke meget at forlænge.
> --
> Calle.

Sav rørene over, indsæt et forlængerstykke og svejs sammen igen.
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 12:58

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in message

> Sav rørene over, indsæt et forlængerstykke og svejs sammen igen.
> Hilsen Matthias

sikke en masse for sølle 10 cm :)

men alt tyder på at der ikke er en let løsning her.

takker

jakob

Fra : Calle.

Dato : 28-08-05 13:04

..:J:. wrote:

> sikke en masse for sølle 10 cm :)
>
> men alt tyder på at der ikke er en let løsning her.

Det er da en meget let løsning, kan laves på under en ½ time
--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 16:44

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> Det er da en meget let løsning, kan laves på under en ½ time
> --
> Calle.

For den øvede (ikke mig) :)

Fra : Calle.

Dato : 28-08-05 18:43

..:J:. wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> wrote in message

> For den øvede (ikke mig) :)

Så kender du vel en der kan gøre det for dig, elles få det lokale
Autoværksted til det for et par håndbajere

--
Calle.

Fra : Max

Dato : 28-08-05 16:58

Hej Jakob

> sikke en masse for sølle 10 cm :)
> men alt tyder på at der ikke er en let løsning her.

Den lette løsning er at bruge din sækkevogn til at transportere
en kasse øl hen til et lille smedeværksted og se om de ikke
lige kan løse opgaven for dig.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 08:02

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Den lette løsning er at bruge din sækkevogn til at transportere
> en kasse øl hen til et lille smedeværksted og se om de ikke

Ikke nogen dum ide :)

Fra : Calle.

Dato : 28-08-05 12:54

Matthias H Matthiessen wrote:

> Sav rørene over, indsæt et forlængerstykke og svejs sammen igen.
> Hilsen Matthias

Jeps, sådan ville jeg nu også lave det, med mindre der også er små mennesker
der skal bruge vognen.
Det kræver bare man har adgang til et co2
--
Calle.