Telefonsvarer til pc
Fra : jens v

Dato : 26-08-05 14:32

Hej
Er der mon nogen her som ved hvor man kan finde et lille stykke software som
på PC kan vise hvem der ringer? Jeg har kigget lidt på PhoneTray, men det
virker vist ikke på danske telefoner.

mvh jens v

Fra : peter

Dato : 26-08-05 18:27

jens v wrote:
> [...]
> på PC kan vise hvem der ringer? Jeg har kigget lidt på PhoneTray, men det

Kig på dette link - mon ikke der skulle være noget ?

http://www.ainslie.org.uk/callerid/cli_soft.htm

Fra : Asboe

Dato : 26-08-05 19:39

jens v skrev i <430f19ed$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>:

> [...]
>på PC kan vise hvem der ringer? Jeg har kigget lidt på PhoneTray, men det

Måske er "Nummer Jægeren" noget:
http://home.worldonline.dk/kroning

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : jens v

Dato : 27-08-05 11:44

"Asboe" <bo@eobsa.net> skrev i en meddelelse

> Måske er "Nummer Jægeren" noget:
> http://home.worldonline.dk/kroning
>
> --
> Hilsen Asboe
> Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Tak for hjælpen. Jeg tror jeg kan komme videre nu.
mvh jens v

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-08-05 10:58

In article <430f19ed$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, jens v wrote:
> [...]
> på PC kan vise hvem der ringer? Jeg har kigget lidt på PhoneTray, men det

Asterisk - www.asterisk.org

Kan alt det du dråømmer om og lidt til, og er rigtigt godt med
IP telefoni.

Fra : jens v

Dato : 28-08-05 13:59

> Asterisk - www.asterisk.org
>
> Kan alt det du dråømmer om og lidt til, og er rigtigt godt med
> IP telefoni.

Hej
Jeg har rodet en del rundt med forskellige programmer, og nu har jeg fundet
ud af at det er mit modem der ikke sender caller id. Det er et indbygget
intel modem i en bærbar, er der nogen der har et godt råd til at aktivere
det?

mvh jens