Pris på hotelværelse
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-08-05 20:28

Jeg har fundet et hotel i Paris, men der er ikke nævnt noget om at morgenmad
er inkluderet i prisen.

Plejer den at være det?

Jeg har et andet tilbud fra et dansk rejsebureau, hvor prisen er inklusive
... ?!!

Fra : hyggesen

Dato : 26-08-05 20:34

> [...]
>
> Plejer den at være det?
>
> Jeg har et andet tilbud fra et dansk rejsebureau, hvor prisen er inklusive
Ja helt sikker på det hotel, følger der morgenmad og aftens mad med til den
pris

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-08-05 20:58

> [...]
>
> Plejer den at være det?
>
> Jeg har et andet tilbud fra et dansk rejsebureau, hvor prisen er inklusive

Jeg præciserer lige - for hyggens skyld :)

Jeg har fundet et hotel i Paris på internettet, hvor der ikke er nævnt noget
om at morgenmad er inkluderet i prisen.

Jeg har et andet tilbud fra et dansk rejsebureau på samme hotel, hvor prisen
er inklusive morgenmad.

Plejer hotellerne at opgive prisen på overnatninger på nettet inkl.
morgenmad - uden at nævne dette??

--
Per, Esbjerg

Fra : Anette

Dato : 26-08-05 21:37

"Per Henneberg Kristensen" <

> [...]
prisen
> er inklusive morgenmad.
>
> Plejer hotellerne at opgive prisen på overnatninger på nettet inkl.

Næh egentlig ikke!

-----

Hvis du har fundet det på nettet, har du vel også fundet
kontaktoplysninger.... og så kunne du jo spørge .... Alternatvit kunne du jo
skrive hotellets navn, så kan det jo være at tidligere gæster kan hjælpe
dig....

Anette

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-08-05 22:06

Per Henneberg Kristensen wrote:

> [...]

Plejer.?

Det er vist forskelligt. Det ser jo billigere ud uden. Jeg mener at i
London var det sædvane at det var uden morgenmad. På de ca. 10 hoteller
jeg kiggede på i foråret.

> Jeg præciserer lige - for hyggens skyld :)

Hva'...?

Hvis det er så vigtigt for dig, er hotellet tilsyneladende ikke lige det
du søger.

Så glem det, og find dog et andet.!

Eller, som Anette skriver: Fortæl dog hotellets navn. Eller skriv til dem.

Mvh. Jørgen