Mallorca - hvad sker der der?
Fra : Claus Nielsen

Dato : 26-08-05 16:42

Hej NG,

Sidder lige og overvejer om jeg skal tage til Mallorca. Mine forældre +
søster + hendes kæreste + undertegnede snakkede om at tage derned, men jeg
skal lige finde ud af hvad der er at lave der?

Tænker helt præcist på natteliv - sker der noget eller ligger øen død kl.
22.00??

Har set at der er en masse flot natur og gode strande, men der skal ligesom
ske lidt mere end det ;)

Hilsen
Claus

Fra : 0463

Dato : 04-09-05 12:26

"Claus Nielsen" skrev d. 26-08-05 16:42 dette indlæg :
> [...]
kl.
> 22.00??
>
> Har set at der er en masse flot natur og gode strande, men der skal

Hvor på Mallorca skal i bo?

http://www.kandu.dk/