Kutter ved kongebrogården
Fra : kaarewh@gmail.com

Dato : 26-08-05 15:16

Er der nogen der akn fortælle hvilken kurs man skal ta fra
cementrørene for at ramme vraget, og hvilken dybde det ligger på

På forhånd tak
Kaare

Fra : KC

Dato : 28-08-05 16:50

Hej Kaare...

Vi har kigget en del efter det på hyggedyk de sidste par år og har ikke
fundet det.
Jeg tror ikke der er noget tilbage af det.

KC

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-08-05 20:46

KC skrev i Message-ID: <U2lQe.105$CG3.6@news.get2net.dk>:

> Vi har kigget en del efter det på hyggedyk de sidste par år og har
> ikke fundet det. Jeg tror ikke der er noget tilbage af det.

Jeg tror da ikke det kan forsvinde - så lille er det heller ikke. Jeg
har været der et par gange (for nogle år siden).

Jeg mener vi tog en kurs der hed 270 grader, men mon ikke det var fra
sømærket ved stranden?

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : kaarewh@gmail.com

Dato : 29-08-05 09:31

Nu har vi været afsted. Efter 25 min eftersøgning på 27 meter fandt
vi det. Fint lille vrag med torsk og rødspætter. Stik nord fra
betonringene så fandt hold to det lige med det samme.

Kaare

Fra : michaelwallentin@hot~

Dato : 30-08-05 08:30

I retningen ind mod Middelfart.