Word 2003, visning af aktuelle kapitel
Fra : Henrik H.

Dato : 26-08-05 22:16

Er det muligt, at oprette et felt, der viser aktuelle kapitel? Jeg har
struktureret mit dokument med heading1, headings2. osv. og kunne godt
tænke mig, at der i footeren er et felt der bliver opdateret dynamisk
med denne information.

På forhånd tak.

Henrik

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-08-05 23:38

Den 26 aug 2005 skrev Henrik H. i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> kunne godt tænke mig, at der i footeren er et felt der bliver
> opdateret dynamisk med denne information.

Feltet StyleRef

Lars Klintholm

Fra : Henrik H.

Dato : 26-08-05 23:51

Lars Klintholm wrote:

> Feltet StyleRef

Tusind tak. Det virker perfekt!

Vh.

Henrik

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-08-05 00:30

Den 27 aug 2005 skrev Henrik H. i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Tusind tak. Det virker perfekt!

Velbekomme

Lars Klintholm