Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Driver CD til Samsung SyncMaster 181T søge~
Fra : Peter Hansen

Dato : 26-08-05 22:41

Hej.

Jeg har købt en brugt TFT skærm. Det drejer sig om en Samsung SyncMaster
181T. Sælger kunne desværre ikke finde den CD som fulgte med ved køb af
skærmen.

Jeg har forsøgt at finde driverne på nettet dog uden held. Mit spørgsmål er
derfor, om der er en af jer, som kunne tænkes at ville forære eller sælge
mig en kopi af denne CD. Der skulle gerne være noget software på CD'en, som
gør at jeg kan benytte Tilt funktionen i skærmen.

Mvh
Peter

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-08-05 08:00

"Peter Hansen" <pekha@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sælge mig en kopi af denne CD. Der skulle gerne være noget software på
> CD'en, som gør at jeg kan benytte Tilt funktionen i skærmen.

Hej hvis du har et Nvidia grafikkort er der mulighed for at rotere billedet
i gfk driveren.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Peter Hansen

Dato : 27-08-05 09:50

Hej Paul

> Hej hvis du har et Nvidia grafikkort er der mulighed for at rotere
> billedet i gfk driveren.
Jeg har faktisk et NVidia GeForce II grafikkort, men kan ikke lige se, hvor
muligheden for at rotere billedet er. Kan du give et hint??

Mvh
Peter

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-08-05 15:36

Nvidia instillinger - Rotationsindstillinger - Roter 0/90/180/270. Dette
valgt i Nvidia setting som ligger på Proceslinien. Hvis du ikke har et
Proceslinie ikon skal du ind under kort instillinger og funktioner og sætte
v i aktiver proceslinieikon.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : hansen

Dato : 27-08-05 12:00

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> "Peter Hansen" <pekha@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej hvis du har et Nvidia grafikkort er der mulighed for at rotere
> [...]
Nemlig. for skærme bruger ikke drivere, vel?