Størrelse på "pilledepot" og bran
Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-08-05 20:37

Hej.

Nu har jeg lige hørt fra min glimrende skorstensfejer at man kun må have
4 m3 træpiller i et depot uden at hele bygningen skal laves til
"brændcelle."

Mit depot er større!!

Men hvad siger forsikringen hvis l.... futter af en skønne dag, er der
nogen der ved det?

Hvordan er det egntlig med brand-/husforsikringen og "forkert udført
renovering" af huse (el, vvs o.lign)?

Mvh

Jesper

Fra : Max

Dato : 25-08-05 20:45

Hej Jesper

> Men hvad siger forsikringen hvis l.... futter af en skønne dag, er der
> nogen der ved det?

For at være sikker på at få et svar du kan bruge til noget, ja så
spørg dit forsikringsselskab.

Mvh Max

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-08-05 21:06

> Nu har jeg lige hørt fra min glimrende skorstensfejer at man kun må have 4
> m3 træpiller i et depot uden at hele bygningen skal laves til
> "brændcelle."
>
> Mit depot er større!!

Det er vores også, og der er depotet lavet som en særskilt brandcelle. Det
kræver murede vægge og loftet i BD90. Yderdør eller dør ligeledes BD90. Det
har vores skorstensfejer bestemt.

Mv Hmaria