honda vision
Fra : Frank

Dato : 25-08-05 20:20

Hej grupe.
Jeg håber der en nogle der kan hjælpe mig med en Honda Vision fra 95.
den danner ikke vacum fra motoren og derfor suger den ikke benzin fra
tanken. Suger jeg i vacumslangen kommer der godtnok benzin ned i
kaburator. Hvad kan der være i vejen. Har skiftet stempel og
stempelringe.
MVH. Frank

Fra : Brian A.

Dato : 25-08-05 20:27

"Frank" <email@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tanken. Suger jeg i vacumslangen kommer der godtnok benzin ned i
> kaburator. Hvad kan der være i vejen. Har skiftet stempel og

Jeg antager at du samtidig har skiftet top og bund pakning?

Fra : Frank

Dato : 26-08-05 17:28

On Thu, 25 Aug 2005 21:26:39 +0200, "Brian A." <Tjae@Jow.hej> wrote:

>"Frank" <email@email.com> skrev i en meddelelse
>
>Jeg antager at du samtidig har skiftet top og bund pakning?

Hej. Ja sandelig har jeg skiftet top og bund. Kan det tænkes, det er
cyllinder og topstykke der er skyld i hele meseren, der kommer nemlig
ingen benzin ind i cykender heller.

Fra : Frank

Dato : 28-08-05 10:53

On Thu, 25 Aug 2005 21:26:39 +0200, "Brian A." <Tjae@Jow.hej> wrote:

>"Frank" <email@email.com> skrev i en meddelelse
>
>Jeg antager at du samtidig har skiftet top og bund pakning?

Hej. Ja både bund og toppakning er skiftet. membranen er også skiftet.

Fra : Frank

Dato : 28-08-05 10:57

On Thu, 25 Aug 2005 21:19:39 +0200, Frank <email@email.com> wrote:

> [...]
>tanken. Suger jeg i vacumslangen kommer der godtnok benzin ned i
>kaburator. Hvad kan der være i vejen. Har skiftet stempel og
Ja har skiftet det hele også membranen.