Pocket PC Qtek - Anti-Virus software og AP~
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 20:18

Hejsa

I vort firma har vi mange, som har hjemmearbejdspladser og mange af dem har
derfor også
hotspot's, sådan at de kan bevæge sig trådløst rundt omkring i deres hjem.
Det nyeste er så, at nogle af
dem, har fået Q2020i og med dem, kan de gå på nettet derhjemme via hotspots.
Når de så kommer på arbejde
og bruger firmaets hotspots f.eks til synkronisering af mail fra exchange
serveren. Jeg synes, at det er en rimelig stor
risikokilde. Hvad gør man med anti-virus og pocket pc, i virksomheden bruger
vi mcafee. Er det nogen erfaringer med dette??

Fra : Alex Holst

Dato : 25-08-05 23:07

Agent Orange wrote:
[..]
> Jeg synes, at det er en rimelig stor
> risikokilde. Hvad gør man med anti-virus og pocket pc, i virksomheden bruger
> vi mcafee. Er det nogen erfaringer med dette??

Det var en lidt rodet formulering.

Forstår jeg dig korrekt, hvis jeg tror du stiller to spørgsmål: Èt
spørgsmål om hvordan man behandler PDAer bevæger sig rundt på diverse
trådløse netværk, og et andet spørgsmål om brug af anti-virus software
på PDAer?

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk