Ang. EU knallert/scooter?
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 12:01

Hejsa

Jeg skal til england og studere og har tænkt mig at anskaffe mig en
Scooter..
Jeg har nu fundet ud af at jeg, fordi jeg har dansk kørekort, må køre på en
scooter efter de danske regler... Men jeg kan skisma ikke lige finde ud af
hvad søren de her regler er præcist...

altså hvad er der af restriktioner med hensyn til ccm, fart, og andet?

Håber i kan hjælpe...

Mvh Bob

Fra : Hekto

Dato : 24-08-05 12:24

In article <430c5397$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>, "Mr bob" <privat
(snabela) kc-frugt (dot) dk> says...
> altså hvad er der af restriktioner med hensyn til ccm, fart, og andet?

Den engelske Ambassade!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 10:09

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse
> In article <430c5397$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>, "Mr bob" <privat
> (snabela) kc-frugt (dot) dk> says...
>>
> Den engelske Ambassade!

Jep, det var også min første tanke, men de sendte mig bare videre til Dvla.
Og deres mail-system er midlertidigt nede et par uger da hele deres
edb-system er ved at blive udskiftet.
Og efter 10 min. med ventetone så syntes jeg ligesom ikke det var sjovt, når
den kører på engelsk takst!

Men ellers tak..

Fra : Hekto

Dato : 25-08-05 10:38