Hvordan kommer vi på dykkertur?
Fra : JJ

Dato : 23-08-05 16:16

Hej NG,

Jeg har er et par PADI dykkere som ikke er medlem af en klub, og egentligt
heller ikke ønsker det. De vil dog gerne engang imellem ud at dykke i DK,
gerne båddyk. Men de steder vi lige umiddelbart har kendskab til kræver at
man er en større gruppe, ellers hænger økonomien ikke sammen.
Findes der nogle der tager ud med mindre grupper, eller steder hvor man kan
melde sig til en tur, gerne i Jylland?
Begge er Rescue divere, og med speciality i båd, vrag, dybde, tørdragt,
nitrox.

/JJ

Fra : Henrik Manley

Dato : 23-08-05 16:45

> [...]
> kan melde sig til en tur, gerne i Jylland?
> Begge er Rescue divere, og med speciality i båd, vrag, dybde, tørdragt,

Grunden til at det er billigere at komme på tur når man er i en klub er
fordi at man også ud over penge yder noget til det fælles beste. Så hvis man
ikke vil yde og nyde så måp man betale det det koster.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Jp J

Dato : 23-08-05 16:48

"JJ" <JJ@jj.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan melde sig til en tur, gerne i Jylland?
> Begge er Rescue divere, og med speciality i båd, vrag, dybde, tørdragt,

Der findes da flere PADI centre, der arrangerer ture - også i Jylland.
Hvor sådan nærmere i det Jyske er jeres/deres interesse ?

Fra : Palle Baggesgaard

Dato : 23-08-05 20:16

Prøv på www.qfd.dk

du kan evt. tilmelde dig så du får af vide hvor og hvornår der er ture til
hvor hen og hvad det koster.

/Baggesgaard

Fra : Poul Olesen

Dato : 28-08-05 08:48

JJ wrote:
> Findes der nogle der tager ud med mindre grupper, eller steder hvor man kan
> melde sig til en tur, gerne i Jylland?

Hvis du vil lidt nord på kan du prøve: http://www.zappdivers.dk/main.htm
Jeg har ikke dykket med dem, man set dem på nogle af vragene

Hvis du vil til Langeland kan du prøve: http://ny.dykkercenterlangeland.dk/

God dykning
Poul

Fra : Steen Horshauge