Backup af filer
Fra : Martin Christiansen

Dato : 23-08-05 15:01

Hej !

Jeg har et lille netværk kørende med 2 arbejdspc'er (XP Home) og en maskine
(XP Pro) stående som filserver med et fildrev (D:).

På de 2 arbejdspc'ere har jeg så oprettet fildrevet som et netværksdrev
(D:), og bruger dermed drevet til at gemme alle mine filer på.

Dette drev vil jeg gerne have noget aut. backup på, f.eks. hver nat, således
at jeg kan genetablere mine filer, såfremt der sker noget. Det drejer sig om
ca. 1,5 GB data.

Hvad vil i anbefale af grej..? Både software og hardware...

Har bl.a. kigget på et Iomega REV drev.

Martin Christiansen

Fra : ///M

Dato : 23-08-05 15:19

Martin Christiansen wrote:
> Hvad vil i anbefale af grej..? Både software og hardware...
>
> Har bl.a. kigget på et Iomega REV drev.

En USB harddisk og Windows' NTBackup måske

///M

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 09:18

> Hvad vil i anbefale af grej..? Både software og hardware...
>
> Har bl.a. kigget på et Iomega REV drev.

Et USB-drev og som software kan jeg anbefale programmet "Second Copy",
http://www.centered.com/, specielt hvis du vil have nem adgang til
backupfilerne.

Mvh Sven