Ventetid på jagttegn efter betaling?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 23-08-05 11:58

Hej alle,

Nogen der kan sige mig hvor lang tid der ca. går, fra man har betalt sit
jagtegn online på www.jagttegn.dk, til man har tegnet i hånden?

--
Psycho Cowboy

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 23-08-05 12:05

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> skrev:

> Nogen der kan sige mig hvor lang tid der ca. går, fra man har betalt sit
> jagtegn online på www.jagttegn.dk, til man har tegnet i hånden?

Jeg svarer så lige selv på det...
Ifølge Skov & Naturstyrelsens hjemmeside går der 2-3 uger. Jeg tjekker lige
selv lidt bedre næste gang, inden jeg spørger.

--
Psycho Cowboy

Fra : jce

Dato : 30-08-05 23:46

Din kvittering gælder som jagttegn indtil du har det rigtige i hånden... Så
bare rolig

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 31-08-05 09:09

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev:

> Din kvittering gælder som jagttegn indtil du har det rigtige i hånden...
> Så bare rolig
_______________________________________

Ja, men den kan jeg vel ikke gå ind i en butik og købe et våben med?

--
Psycho Cowboy

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 31-08-05 10:05

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@hotmail.com> wrote in
news:43156482$0$18643$14726298@news.sunsite.dk in dk.fritid.jagt:

> _______________________________________
>
> Ja, men den kan jeg vel ikke gå ind i en butik og købe et våben med?

Det tror jeg såmænd godt du kan, "i gamle dage" var det kvitteringen der
gjaldt som jagttegn, det blev først lavet om da homebanking blev populært,
og folk derfor ikke længere fik stempler på selve kvitteringen. Men hvis du
medbringer girokortet og kvitteringen fra hvor du nu har indbetalt det tror
jeg ikke det skulle give problemer. Hvis du vil være sikker kan du jo ringe
til butikken og spørge om det er et problem.

/Søren Hjelholt

Fra : Michael Frandsen

Dato : 31-08-05 15:28

jeg købte i sin tid både våben og ammo på den kvittering som jeg printede ud
fra hjemmesiden ved dankort betaling

michael