Tweake Voodoo2?
Fra : Tobias Toft

Dato : 29-12-00 20:55

Hej,

Hvad kan jeg gøre for at presse mere ydelse ud af mit Voodoo2 12mb ?
(Jeg har ikke gjort noget indtil videre)

/Toft

Fra : SoS

Dato : 30-12-00 19:30

"Tobias Toft" <tobias@tt-media.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad kan jeg gøre for at presse mere ydelse ud af mit Voodoo2 12mb ?
> (Jeg har ikke gjort noget indtil videre)
>
> /Toft

Hvilken CPU har du ? Det vil måske kunne betale
sig at sætte et voodoo2 mere i. Billig løsning.

SoS

Fra : Tobias Toft

Dato : 02-01-01 10:52

> Hvilken CPU har du ?

K6-2 450Mhz (med det der 3Dnow! instruktionssæt)...
192 mb ram.

Fra : SoS

Dato : 03-01-01 01:34

| K6-2 450Mhz (med det der 3Dnow! instruktionssæt)...
| 192 mb ram.

Så prøv at kigge dig om efter et voodoo2 til af samme mærke/model som det
gamle.

SoS

Fra : DeltaPower

Dato : 03-01-01 01:46

"Tobias Toft" <tobias@tt-media.com> wrote in message

> K6-2 450Mhz (med det der 3Dnow! instruktionssæt)...
> 192 mb ram.

Hvilket Voodoo-kort? ... jeg havde selv et Creative før, og deres driver kan
OC'e kortet op til 100 MHz (det kører normalt 90) ... kan bare ikke kører
meget mere end 93 MHz uden kølere ...

DP

Fra : SoS

Dato : 03-01-01 01:51

> [...]
kan
| OC'e kortet op til 100 MHz (det kører normalt 90) ... kan bare ikke kører

Hejs

Jeg syntes at kunne huske 93 MHz som standard på Creatives V2. Og jeg kunne
da bare skrue helt op (103 MHz vistnok) for mit uden problemer ??!

SoS

Fra : DeltaPower

Dato : 04-01-01 21:36

"SoS" <ng@nospam.dk> wrote in message
> kan
> |

> Jeg syntes at kunne huske 93 MHz som standard på Creatives V2. Og jeg
kunne
> da bare skrue helt op (103 MHz vistnok) for mit uden problemer ??!

Mit bliver banke-varmt og går i dvale ... mit stod på 90 MHz da jeg fik det

men mit V5 kører uden problemer 176 Mhz ... har ikke prøvet at oppe det
længere op siden i sommers ... det nægtede at køre højere da jeg havde 36C i
rummet....

DP