Selaginella lepidophylla
Fra : noone

Dato : 22-08-05 15:13

Hej,

Jeg vil gerne have fat i ovenstående plante - som også er kendt under en
række andre navne såsom Resurrection Plant, Rose of Jericho, Siempre Viva,
Flor de Piedra, Doradilla, Flower of rock, stone Flower o.s.v.

Er der en der kender til et sted i DK, hvor de er til at få fat i ?

På forhånd tak.

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-08-05 16:17

Hej
Du kan da f.eks. prøve DR1s plantebyttemarked:

http://www.dr.dk/seerneshave/plantebyttemarked/

Hilsen Vibeke

Fra : nicka

Dato : 23-08-05 08:43

"noone" skrev d. 22-08-05 15:13 dette indlæg :
> [...]
> Flor de Piedra, Doradilla, Flower of rock, stone Flower o.s.v.
>
> Er der en der kender til et sted i DK, hvor de er til at få fat i ?

I forretningen Gepetto i Fields på amager har jeg set den for nylig.

Mvh Nicka

http://www.kandu.dk/

Fra : noone

Dato : 26-08-05 03:54

"nicka" <nicka.news@kandu.dk> wrote
> I forretningen Gepetto i Fields på amager har jeg set den for nylig.

Takker - du havde helt ret. Jeg er nu den stolte ejer af et par stykker af
slagsen.