God trådløs tlf ??
Fra : Jan

Dato : 22-08-05 12:31

Hejsa

Vi skal snart have udskiftet vores trådløse Ericsson tlf, og i den
forbindelse vil mine kone have en hvor der er ekstra tlf. med eller kan
købes.

Vi snakkes pris omkring 1000 kr. - hvad kan anbefales ??

Jan

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 23-08-05 21:59

ma 22 aug 2005 01:30:57p satte Jan sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> Vi snakkes pris omkring 1000 kr. - hvad kan anbefales ??

Ved den er lidt dyr men du snakker om at du vil have noget godt.
I den forbindelse vil jeg anvefale Ascom Avena 265, den kan også fås i en
mindre udgave uden telefonsvarer. Den er gået ud af produktion men kan i
nogle TDC-butikker stadig fås hvis man er heldig. Det er den bedste telefon
jeg nogensinde har haft. Den koster omkring 1600 for en base og en telefon
og ekstra håndsæt kan tilkøbes hvis det ønskes. Fungerer upåklageligt for
os må jeg sige. Ikke en eneste ting at sætte på den. Ascom ved man hvad er.
Det er kvalitet helt ned til mindste skrue.

Steven

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 24-08-05 13:26

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:4309b774$0$592$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> eller kan købes.
>
> Vi snakkes pris omkring 1000 kr. - hvad kan anbefales ??

Vi er meget glade for vores panasonic 705 - den er ca. 3½ år
gammel nu og har aldrig fejlet noget.
Panasonics modeller fås i mange prisklasser - og også i en
udgave hvor der følger ekstra håndsæt med (432) som
ofte er på bud til ca. 600,-

I øvrigt kan alle panasonic dect håndsæt vist bruges sammen med
alle panasonic dect baser.

/Jakob