forretninger i tyskland
Fra : el_serpiente

Dato : 22-08-05 11:02

Jeg ville høre om der er nogle der kender til gode forretninger i
nærheden af grænsen.

Jeg er på udkig efter en tørdragt og tænkte at det måske kunne
betale sig at tage til tyskland, nu da jeg jo bor meget tæt på
grænsen.

Fra : el_serpiente

Dato : 23-08-05 06:51

Ja, der har jeg været, men den har ikke særligt meget udstyr.

Jeg havede forestillet mig at der måtte være en kæmpe forretning
lige over grænsen lidt lige som motorcykeludstyrs forretninger. Det
kan da være at jeg tager fejl, og der slet ikke er noget.