Hvilken benzin hækkeklipper
Fra : Peter

Dato : 21-08-05 20:55

Hej,

nogen der kan komme med et godt råd/bud på en benzin hækkeklipper.

Det er ikke til prof. brug, men en stor have med mange buske der skal
trimmes jævnligt. Jeg orker ikke slæbe rundt på 30-50 meter ledning hele
tiden.

tak

Fra : Max

Dato : 22-08-05 07:24

Hej Peter

> Det er ikke til prof. brug, men en stor have med mange buske der skal
> trimmes jævnligt. Jeg orker ikke slæbe rundt på 30-50 meter ledning hele

Jeg har set nogle gartnere bruger denne type

Fra : Max

Dato : 22-08-05 07:58

Hej Peter

> Det er ikke til prof. brug, men en stor have med mange buske der skal
> trimmes jævnligt. Jeg orker ikke slæbe rundt på 30-50 meter ledning hele

Den røg afsted før jeg blev færdig :)

Men som sagt har jeg set gartnere bruge denne type og det ser ud til at
være en rigtig effektiv løsning, den viste er noget dyr, men måske kan
man finde billigere modeller.

http://www.parkhave.dk/default.aspx?nav=301%20269%20293&con=vare&id=328

Mvh Max

Fra : Jim

Dato : 22-08-05 08:39

Max wrote:
> [...]
>
> Men som sagt har jeg set gartnere bruge denne type og det ser ud til at
> være en rigtig effektiv løsning, den viste er noget dyr, men måske kan

Onkel Harald har en som er lidt billigere.
Jeg kender dog ikke kvalitleten af denne.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7852&n=10&KundeID=48O5RXeHDBUOg147e8LKUD2jA4TsB7H

--
/Jim

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-08-05 00:00

"Jim" <bb10m@mail.dk> skrev
> Onkel Harald har en som er lidt billigere.
> Jeg kender dog ikke kvalitleten af denne.

Det gør Harald....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen