Suzuki FZ50 dele, hvor?
Fra : Brian A.

Dato : 21-08-05 16:37

Jeg har fundet dele hos disse forhandlere, men findes der flere online?

http://kreidler-service.dk/ (Skåde reservedele)
www.Thansen.dk
www.kgi.dk knallert.com
http://www.scooter-shoppen.dk/ <---latterlig side! De sælger en starter
til
en FZ50, og kigger man under "Ventiler" vil de sælge ventiler i bunker til
en FZ'er - den kører med slange! Under låsesæt er der kædelås, bøjlelåse
og
endda skivebremselåse... tsk tsk. Men ellers har de sikkert styr på det ;)

På forhånd tak for hjælpen!

Den har indtil videre sparet mig for at få 22541 spam-mails.

Fra : Henning Lund

Dato : 22-08-05 15:56

Brian A. skrev:

> Jeg har fundet dele hos disse forhandlere, men findes der flere
> online?

Der er et hav af andre, brug Google og du vil finde dem.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Brian A.

Dato : 22-08-05 17:52

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er et hav af andre, brug Google og du vil finde dem.

Se, det har jeg jo netop gjort. Hvad ville du søge på, og, hvad har du søgt
på siden du kan sige at der er et hav?

Fra : Henning Lund

Dato : 22-08-05 18:51

Brian A. skrev:

> Se, det har jeg jo netop gjort. Hvad ville du søge på, og, hvad har
> du søgt på siden du kan sige at der er et hav?

Knallertdele, knallertreservedele, knallert reservedele, scooterdele,
scooterreservedele, scooter reservedele, tundele, scootertun, scooter
tun osv osv