Kirk 73D med defekte trykknapper
Fra : robolasse

Dato : 21-08-05 11:45

På et loppemarked har jeg købt en flot solgul Kirk 73D-telefon fra
engang i 1970´erne med trykknapper. Man kan ringe til telefonen og
snakke, men man kan ikke ringe et nummer da trykknapperne ikke ser ud
til at virke.
Hvor kan man få repareret sådan noget i dag?

PS: Telefonen har stået på et alderdomshjem, så jeg tænkte først
på at det måske var noget med at man havde indstillet telefonen til
at forvirrede ældre mennesker ikke kunne ringe ud fra den.