MC-forretning i Flensborg
Fra : Allan Bjerregaard

Dato : 05-06-01 16:28

Her i løbet af juni måned regner jeg med at ta' bilen og køre en tur til
Flensborg. Turen tjener 2 formål. Jeg skal ha' genopfyldt mit lager af
Ceres-Royal (derfor bilen), og så skal jeg ha' købt mig et par gode
mc-støvler:

Er der nogen, der kan anbefale en mc-forretning i nærheden af Flensborg,
hvor de har et rimeligt udvalg af støvler?

Venlig hilsen
Allan Bjerregaard

Fra : Mich@el

Dato : 05-06-01 17:29

Hej Allan

http://www.hein-gericke.de/

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-06-01 22:57

Mich@el <mick@post5.tele.dk> wrote in article
<3B1D08D0.FB1456EC@post5.tele.dk>...

Flensborg,

> http://www.hein-gericke.de/

Yeps.

Butikken ved Flensborg har ihvertfald et ret stort udvalg. Især i hjelme og
støvler, så den er klart et besøg værd.

Jeg købte mine Sidi Vertebra "stiefelen" der.

--
Mikkel

Fra : Albert

Dato : 05-06-01 18:16

> Er der nogen, der kan anbefale en mc-forretning i nærheden af Flensborg,
> hvor de har et rimeligt udvalg af støvler?

I selve Flensborg ligger MotShop på Neue Strasse (sidegande til gågaden)

Mvh Albert

Fra : finn sander

Dato : 05-06-01 19:15

Lige en ting til, tag dæk med hjem det kan jeg anbefale feks. koster et
sæt Michelin Pilot sport omkring 450-540 DM , jeg fik et sæt 120-180/17 til
540DM i Hamborg i sidste uge, dog kender jeg ikke nogle forhandler i
Flensborg, men det er da et forsøg værd.
FS
ps jeg ved prisen på et 160/60-17 er 270DM(pilot sport)

Fra : Albert

Dato : 05-06-01 21:02

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
til
> 540DM i Hamborg i sidste uge, dog kender jeg ikke nogle forhandler i

Jamen det er så her :
http://www.motorradtechnik.de/ (findes nemmest ved at tage overgangen
padborg/forbi otto dubborg)

mvh Albert - der forøvrigt skal til flensborg i morgen tidlig

Fra : Armand

Dato : 06-06-01 14:59

finn sander <rc30@wanadoo.dk> skrev i en
> Lige en ting til, tag dæk med hjem det kan jeg anbefale
> ...........................dog kender jeg ikke nogle forhandler i
> Flensborg, men det er da et forsøg værd.

"Wilhelmsen" i Oeversee!
Oeversee ligger lige op ad motorvejen ikke langt syd for Flensborg, og
forretningen ligger lige ud til landevejen (= med motorvejen
parallelt-løbende), der går igennem byen!

--
Armand

Fra : Armand

Dato : 05-06-01 20:47

Allan Bjerregaard <abviborg@post12.tele.dk> skrev i en

> [...]
> Er der nogen, der kan anbefale en mc-forretning i nærheden af
> Flensborg, hvor de har et rimeligt udvalg af støvler?

Fortsæt helt til Kiel, hvor de tre store tyske tilbehørs-kæder har hver
deres afdeling indenfor samme km²:
- Polo i/ved det store glashus i bunden af havnen!
- Louis overfor den store arkade, tre gader fra havnen og inden at
gågaden begynder (med en lukket gangbro over gaden fra arkaden)
- Hein Gericke noget væk langs nord-kajen - Gå ad strøget og gågaden til
en kirke, hvor du vender retningen imod havnen og går ned ad den gade
hvor der ligger en tankstation under hjørnet af en bygning!

Samtidig kan du handle øl til tyske priser istedet for de opskruede
grænsepriser .

--
Armand. (der var der i påsken)