skype
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 20-08-05 17:41

Hej

Jeg sidder i øjeblikket i USA med min bærbar computer (IBM, WinXP) og
vil gerne ringe hjem. Min bærbar er tilsluttet højhastigheds internet.

Jeg har hørt om noget der hedder Skype. Er der nogen som kan give en
kort introduktion til dette?

Hvad koster det?

Hvordan betaler man?

Er der andre gode måder at ringe hjem til Danmark på?

Mvh. Hans

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-08-05 18:29

http://www.skype.com/products/

http://www.skype.com/products/skypeout/rates/

> Hvordan betaler man?

Kreditkort, forud betaling

Lars Klintholm

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 20-08-05 19:38

On Sat, 20 Aug 2005 11:41:01 -0500, "Hans J. Jensen"
<jjjg3401@mailme.invalid> wrote:

>Hej
>
>Jeg sidder i øjeblikket i USA med min bærbar computer (IBM, WinXP) og
>vil gerne ringe hjem. Min bærbar er tilsluttet højhastigheds internet.

Hvad var der galt med de svar du fik i går?

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 20-08-05 20:20

Det er jeg meget ked af! Jeg sendte en indlæg i går, men jeg kan ikke se
den nogen steder i Thunderbird, så jeg prøvede en gang til i dag. Men
det var åbenbart kommet frem. Jeg vil da lige prøve ok jeg kan se
svarerne på google.

Mvh. Hans

Fra : cphpeter@gmail.com

Dato : 22-08-05 20:27

Du kan også forsøge dig med www.voipbuster.com. Opkald under 1 minut
til fastnet i DK og en del andre lande er gratis. For at ringe over 1
minut ad gangen så skal man betale 1 euro een gang for alle (så
længe de kører beta test). Klienten er nem at installere, og kræver
ingen konfiguration.

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 24-08-05 02:26

cphpeter@gmail.com wrote:
> [...]
> minut ad gangen så skal man betale 1 euro een gang for alle (så
> længe de kører beta test). Klienten er nem at installere, og kræver

Tak for indlægget!