NTFS rettigheder - problem
Fra : C.S

Dato : 20-08-05 14:01

Det er sgu næsten pinligt, men jeg har et problem jeg ikke kan gennemskue.

en disk på 360 gb data (fotofiler) opfører sig underligt.

Jeg kan ikke overtage ejerskab og rettigheder på flere mapper i roden af en
undermappe. Jeg har forsøgt at nedarve rettighederne og helt fjerne
rettighederne for så at genskabe dem - uden held.

Hvordan helt præcist og forklaret med enkel anvisning - får jeg magten over
ALLE min filer igen - altså fra roden af disken ??