Salonbøsse Haglpatroner
Fra : Andersen

Dato : 20-08-05 11:35

Hej

Jeg fandt den "gamle" salonbøsse frem fra loftet

Men har ikke nogen haglpatroner til sådanne en fyr

Kan de ikke skaffes mere ??

Det må hedde 9mm Halgpatron

Venlig hilsen Hans

Fra : Highserver

Dato : 21-08-05 17:27

Hej Hans

Ja det kan man godt .....Men de er meget dyre her hjemme, prøv sverige...

Hilsen Jakob.

Fra : Andersen

Dato : 21-08-05 17:51

Hejsa

Hmmm jeg kender ikke priserne i danmark,,Hvad koster de herhjemme ??
Contra i Sveringe ,,bare sådan cirka

Jeg skal jo ikke bruge flere tusinde,så kunne jeg finde 2 til 4 pakker/æsker
eller hvad der nu var til rådighed ville jeg være
glad.

Venlig hilsen Hans
************************************

Fra : Highserver

Dato : 22-08-05 05:18

Jeg mener jeg fik en pris på 180-190kr for en æske og om det var 25.stk el.
50.stk kan jeg ikke huske,
det var i Hubertushuset i Ringsted

Jeg vil tro de ligger på en 70-90kr i Sverige, de er jo så med bly.

Hilsen Jakob.

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 22-08-05 17:56

> Jeg mener jeg fik en pris på 180-190kr for en æske og om det var 25.stk
> el. 50.stk kan jeg ikke huske,
> det var i Hubertushuset i Ringsted

Ja dyre, det er de sgu
Sidst jeg var i Norge (ca. 1 år siden) og købte 50 stk var prisen tæt på 350
gode danske kroner

Det var bedre i de "gode gamle dage" hvor de ku købes i brugsen eller
harald- nyborg (for en flad 50 krone pr. æske), bare man var stor nok til at
næsen nåede over disken.

mvh tp