Ericofon, reparation af
Fra : Kert Rats

Dato : 20-08-05 08:35

Jeg har en Ericofon, der ikke fungerer så godt. Er der nogen her i gruppen,
der kender en, som kan reparere Ericofoner?
Jeg kendte i sin tid en herre i Nørre Alslev, Niels Holm hed han vist, og
han var sgu skrap til at reparere telefoner! Men jeg kan ikke finde Mr.
Holm.

Kender nogen her i NG til Niels Holm - eller endnu bedre: Er du her i
gruppen, Niels?

Bedste hilsner fra

Stefan Garvig
Fundervej 38
2610 Rødovre

Fra : KsNa

Dato : 20-08-05 08:46

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kendte i sin tid en herre i Nørre Alslev, Niels Holm hed han vist, og
> han var sgu skrap til at reparere telefoner! Men jeg kan ikke finde Mr.

På TDC "De gule sider", søg på Holm og Nørre Alslev og der er tre sider med
Holm, 2 af dem hedder Niels.

Mvh
Kim

Fra : Kert Rats

Dato : 25-08-05 12:11

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> På TDC "De gule sider", søg på Holm og Nørre Alslev og der er tre sider
> med Holm, 2 af dem hedder Niels.
>
> Mvh
> Kim

Niels Holm reparerer ikke længere telefoner, så jeg søger en anden reparatør
af Ericofon-telefoner. Kender nogen her i NG en sådan reparatør?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Stefan Garvig
Fundervej 38