Skaffe sand lørdag formiddag i Århus områd~
Fra : Ole Jeppesen

Dato : 19-08-05 19:03

Hej.

Jeg skal bruge en trailerfuld sand (grus). Nogen der ved hvor man skaffer
det en lørdag...?

mvh Ole

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 19-08-05 20:44

On Fri, 19 Aug 2005 20:03:07 +0200, "Ole Jeppesen"
<nospam_jeppesen@post.cybercity.dk> wrote:

>Hej.
>
>Jeg skal bruge en trailerfuld sand (grus). Nogen der ved hvor man skaffer
>det en lørdag...?

Jeps, smut forbi Niels Peter på Smedeskovvej i Galten. når du kommer
fra Skovby ligger det til højre lige før du kører ind i Galten, lidt
tilbagetrukket fra vejen. Der ligger et gammelt faldefærdig hus med
bliktag ud mod vejen, men du skal ind på gården der ligger bagved.

Frem til kl 12 kan du i hvert fald godt træffe ham.

Lars

--
www.tomtompoi.dk Danmarks hyggeligste navigationsportal.
Nye POIer: Trafikkameraer og 110/130 Km zoner på motorveje.

Fra : bettersexinc

Dato : 19-08-05 20:52

Århus Mørtelkompagni på havnen. Der hentede jeg en trailerfuld en lørdag
formiddag sidste år.
Kør ud til S.O.K (ved tunnellen ved Marselis Boulevard) og fortsæt ud ad
Oliehavnsvej ca 200 m. Drej til venstre ind på havnearealet. Du finder ÅMK
på venstre hånd.

Jesper W.

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 20-08-05 07:42