Hvor er dette henne?
Fra : Koeffe

Dato : 19-08-05 17:51

Hvor er dette billede fra?
http://www.1053kissfm.com/images/mornings/beach.jpg

Det virker da mere virkeligt end Lalandia....

--
Koeffe

Fra : Jens G

Dato : 19-08-05 18:35

On Fri, 19 Aug 2005 18:51:24 +0200, "Koeffe"
<graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote:

>Hvor er dette billede fra?
>http://www.1053kissfm.com/images/mornings/beach.jpg
>
>Det virker da mere virkeligt end Lalandia....

Jeg tror det er fra Japan.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Flinkesen

Dato : 19-08-05 20:05

> Jeg tror det er fra Japan.

Du behøver som kun tage til Berlin for at opleve noget, der minder om:

http://www.my-tropical-islands.com/presse/pressefotos.htm

Det får Lalandia til at ligne et oppusteligt badebassin

JK

Fra : zillyink

Dato : 19-08-05 21:55

Koeffe wrote:
> Hvor er dette billede fra?
> http://www.1053kissfm.com/images/mornings/beach.jpg

Jeg er næsten sikker på at det er fra Japan.
Sidste år var vi derude og i en brochure læste vi om verdens
største kunstige strand og snakkede om at det kunne være sjovt at
se og prøve det.

Det flaskede sig desværre ikke, men i stedet nød vi deres "onser"
(varme kilder/bade)

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Stig Nielsen

Dato : 19-08-05 23:35

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor er dette billede fra?
> http://www.1053kissfm.com/images/mornings/beach.jpg
>
> Det virker da mere virkeligt end Lalandia....

Det er denne her:

Miyazaki Ocean Dome

Søg på google under billeder, så skal du se løjer.

Stig

Fra : Koeffe

Dato : 20-08-05 00:06

"Stig Nielsen"

| Det er denne her:
|
| Miyazaki Ocean Dome
|
| Søg på google under billeder, så skal du se løjer.

Ja! Tak for det.

Nå, det er ikke så fantastisk som jeg havde troet. Først
troede jeg at taget var en kæmpe skærm hvor de kørte video
sekvenser med blå himmel og skyer. Men det viser sig så
"bare" at være glas. Jeg kan ikke helt gennemskue hvor
gennemsigtigt det rent faktisk er. De billeder hvor der er
himmel på taget, ligner ret meget at himlen er sat ind
bagefter på computer. Det ser heller ikke lige så stort ud
som jeg troede i første omgang. Og så er det vist meget
crowdet. ....men kommer jeg forbi det en dag, vil jeg da
lige se det *gg*

--
Koeffe