Skærme
Fijala 3554
ViewSonic VP191b !
Fra : Jens

Dato : 19-08-05 09:54

Hej jeg har nu endeligt bestemt mig for at købe en ViewSonic VP191b, men nu
er den steget næsten 1000 kr!
Er skærmen på vej ud af market, eller er der nogen der ved hvad grunden er?

-Jens

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 19-08-05 17:43

"Jens" <jens56@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu
> er den steget næsten 1000 kr!
> Er skærmen på vej ud af market, eller er der nogen der ved hvad grunden

Det er sikkert prisen på den nye model, som hedder VP191+ (små forskelle
tæller :) http://kortlink.dk/yu2

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : K.

Dato : 20-08-05 10:55

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> wrote in message
> "Jens" <jens56@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er sikkert prisen på den nye model, som hedder VP191+ (små forskelle
> tæller :) http://kortlink.dk/yu2

Nej , det er ikke korrekt.
Der findes ikke en vp191+.
Du blander Samsung og Viewsonic sammen.

Vp191 er rigtig nok ved at udgå, for at komme tilbage i en ny revision, som
vil hedde VP930.

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 20-08-05 13:52

"K." <k@k.k> skrev i en meddelelse

> [...]
> Du blander Samsung og Viewsonic sammen.
>
> Vp191 er rigtig nok ved at udgå, for at komme tilbage i en ny revision,

Du har ret!

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Jonas

Dato : 24-08-05 00:40

jeg har sådan en som jeg overvejet at sælge.. fordi der kommet 4ms.. har
sendt dig en mail, hvis ikke det har din interesse kan du bare slette den.

mvh jonas.