Puch maxi hjælp søges
Fra : Leif

Dato : 18-08-05 21:56

Jeg skal igang med at genopbygge et par Maxier K, men mangler div.
oplysninger om dem.

Motor tegninger, styklister over div, dele, instruktioner for div.
justering, fejlfindingshjælp af alle slags............

Alle råd er velkomne

Mvh, Leif

Fra : Carsten Lorenzen

Dato : 19-08-05 00:08

http://www.puchmaxi.nl/

--
Mvh.
Carsten Lorenzen

Fra : Leif

Dato : 19-08-05 11:50

"Carsten Lorenzen" <pfft@adslhome.dk> wrote in message
> http://www.puchmaxi.nl/
>
> --
> Mvh.
> Carsten Lorenzen

Super. Mange tak. Leif

Fra : Andersen

Dato : 19-08-05 19:34

> Super. Mange tak. Leif

T-Hansen.dk har puch katalog incl. maxi p / k og der er også reservedele i,
kan bestilles online og bliver så sendt, om du så vil bruge deres grej er op
til dig :)

Mvh
Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-05 12:18

"Leif" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Motor tegninger, styklister over div, dele, instruktioner for div.
> justering, fejlfindingshjælp af alle slags............

Hej Leif

Kig evt på http://www.mopedriders.com/article_cat.php?fldAuto=2 under Puch
Maxi (Der er service manual og Owners man, og Parts Manual.)

En ret god side hvis man har en lidt ældre knallert.

Mvh
Lui

Fra : Leif

Dato : 05-09-05 14:53

> [...]

> Maxi (Der er service manual og Owners man, og Parts Manual.)
>
> En ret god side hvis man har en lidt ældre knallert.

Mange tak - her er da en del.............

Har nu hentet alle *jpg filerne ned - kunne have været rart med et eller
endet stykke software, der lige
kunne hente dem automatisk.

/Leif