AIDS
Fra : MM

Dato : 18-08-05 20:23

Hej Alle

Jeg har netop været på en klassetur med gymnasiet, og der var jeg sammen med
en pige fra min klasse. Hun fortalte mig at hun ofte tog stoffer, såsom
amfetamin, extasy og kiks. Jeg var så sammen med hende - hun har haft 8
forskellige sexpartnere igennem sit liv. Vi havde ikke sex, det eneste der
sket var tungekys og gensidig onani.

Har jeg udsat mig for nogen form for risiko ved at være sammen med hende?

Med venlig hilsen

Mig

Fra : David Mc Nally

Dato : 18-08-05 20:31

MM wrote:
> Har jeg udsat mig for nogen form for risiko ved at være sammen med hende?

Firkantet stillet op, ja. Reelt set: Sandsynligheden for smitte i dit
tilfælde er lig 0. Læs evt. på http://www.hiv.dk/?id=227 om hvordan
HIV/AIDS smitter.

Dog kan man aldrig blive testet for kønssygdomme for mange gange, så
smut forbi lægen ved lejlighed - det er formentlig også det eneste, der
vil fjerne din frygt for smitte helt. :)

- David

--
Min e-mail-adresse er dansk, ikke handicappet - gæt dig til resten.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-08-05 20:41

"MM" <hejmeddigjjeopkdfd@ask.com> skrev i en meddelelse

> Hun fortalte mig at hun ofte tog
> stoffer, såsom amfetamin, extasy og kiks.

Hvad er forskellen på ecstasy og kiks? Er jeg gået glip af noget?

> Jeg var så sammen med hende

Tillykke. Er hun en steg?

> - hun har haft 8 forskellige sexpartnere igennem sit liv. Vi havde
> ikke sex, det eneste der sket var tungekys og gensidig onani.

Hmm. En finger op i skrævet på hende? Jaja, det kan det være fedt nok, og så
kan du jo sidde på tønden bagefter og lugte til fingrene, mens du gokker den
af.

> Har jeg udsat mig for nogen form for risiko ved at være sammen med
> hende?

Næ. Hvis du har fået lidt stoffer af hende, har du tværtimod fået en ekstra
oplevelse. Betragt det som en bonus. Sex på amf, kiks og ikke mindst coke er
da fedt (spørg bare gruppens egen Bo), selvom din oplevelse måske ikke lige
klarer minimumsgrænsen for, hvor noget må kaldes sex.

--
-Jens B.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 19-08-05 02:12

> [...]

> kan du jo sidde på tønden bagefter og lugte til fingrene, mens du gokker

Hehehehe

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-08-05 09:23

"Jesper Laursen" <jesper.laursen@[FJERN]it.dk> wrote in message

> så
> den
>>

> Hehehehe

Virkelig smukt. Kan I komme længere ned? En fyr skriver om sine bekymringer,
og I svarer med "humor" på et plan, der hører hjemme på et skolelokum for 50
år siden.

Per V.

Fra : preben nielsen

Dato : 19-08-05 10:50

> Virkelig smukt. Kan I komme længere ned? En fyr skriver om sine
> bekymringer, og I svarer med "humor" på et plan, der hører
> hjemme på et skolelokum for 50 år siden.

Du skulle snakke ?? Du

Citat : "Ynk Ynk Ynk"

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-08-05 11:35

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Du skulle snakke ?? Du
>
> Citat : "Ynk Ynk Ynk"

Det var ikke et "svar" til en med et konkret problem, men til en, der kom
med nogle tågede påstande om, hvor svært de stakkels mænd har det.

Per V

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-08-05 12:28

> Virkelig smukt. Kan I komme længere ned? En fyr skriver om sine
> bekymringer, og I svarer med "humor" på et plan, der hører hjemme på
> et skolelokum for 50 år siden.

Fyren har fået nøjagtig de svar, hans indlæg fortjener. Han skulle
angiveligt gå i gymnasiet, og stiller spørgsmål, der kan besvares af min
niårige datter.

Desuden kan du ikke rigtig dunke mig med, hvad der skete på skolelokummer
for 50 år siden. Dén erfaring må du nøjes med at dele med dine jævnaldrende
pensionistvenner.

--
-Jens B.

Fra : go

Dato : 19-08-05 20:36

Du er så en af de få der har en fremmelig datter. Mange unge mennesker idag
har ingen viden om sex og alt det der følger med. Så driv du bare plat på
det, det er dig som er mest uviden her af alle.
De unge ved en masse om stoffer, og har prøvet det meste, men den almene
dannelse, den almene viden osv den er meget lille hos ungen mennesker idag.

go

Fra : peter hansen

Dato : 30-08-05 23:03

> [...]
>
> Fyren har fået nøjagtig de svar, hans indlæg fortjener. Han skulle
> angiveligt gå i gymnasiet, og stiller spørgsmål, der kan besvares af min

Det passer nu ikke helt det med at unge ved en del... Jeg er i LBL (og et
undernetværk dertil) og der får man sgu tit spørgsmål som man troede de selv
kendte svaret på. Problemet er ganske enkelt: folkeskolen har svigtet
seksualundervisningen i høj grad fordi ingen elever kan tage deres lære
seriøst når vedkommende står med en ting i højre hånd og stikker den ind i
en anden ting og forsøger at kalde det sex... - kan iøvrigt godt huske det
selv :) selvom det er omkring 7 år siden jeg forlod 9. klasse.
Unge ved godt hvordan man har sex men sygdomme (plus en del andre
minioriteter som fx homoer for mit vedkommende) aner de minus om... og
spørgsmål som Mr. MM stiller er absolut bare et bevis på selv samme... intet
at blive foraget over iøvrigt...
Uanset hvad så er hiv-tests ihvertfald altid en god ide (det begrænser sig
nok bare i det her tilfælde hvor risikoen er minimal)

[CUT]

// peter

Fra : Benni

Dato : 20-08-05 00:41

MM wrote:
> [...]
> sket var tungekys og gensidig onani.
>
> Har jeg udsat mig for nogen form for risiko ved at være sammen med hende?

du sku ha spillet kiks med drengene i stedet

--

Benni

Fra : Klaus G.

Dato : 21-08-05 19:44

> du sku ha spillet kiks med drengene i stedet

Hvad er det helt præcist det går ud på? Noget med at en flok drenge onanere
i fællesskab, og så skal de sigte efter en kiks, den(dem?) som ikke rammer,
skal så spise den? Siger reglerne noget om afstanden til kiksen, ellers kan
man jo bare lade safterne dryppe ned på kiksen, og så er der ligsom ikke
sport i det mere? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Benni

Dato : 22-08-05 18:03

Klaus G. wrote:

> [...]
> man jo bare lade safterne dryppe ned på kiksen, og så er der ligsom ikke

jaja - hvis man ikke er enige om reglerne, kan der let opstå gnidninger!!

--

Benni

Fra : Thomas H.

Dato : 04-09-05 13:54

"Benni" <b@en.ni> skrev i en meddelelse

> du sku ha spillet kiks med drengene i stedet

Hvad med den variant der hedder tartelet?

MVH
Thomas H.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 15-09-05 16:44

[Thomas H. | Sun, 4 Sep 2005 14:54:23 +0200]

>Hvad med den variant der hedder tartelet?

Ikke spøge med den slags så tæt på aftensmadstid...
René
www.rene.hjorth.com