Underlag til gulv
Fra : Jan Andersen

Dato : 18-08-05 19:16

Hej.

Skal ligge et laminatgulv i min kælder og i den forbindelse skal jeg have et
underlag og for ikke så længe siden har jeg set en reklame med nogle plader,
som også isolerede lidt, mener de var omkring 3-5 mm tykke, er der en som
ved hvor de kan købes billigt?

På forhånd tak
Jan Andersen

Fra : Max

Dato : 18-08-05 19:34

Hej Jan

> som også isolerede lidt, mener de var omkring 3-5 mm tykke, er der en som
> ved hvor de kan købes billigt?

De har sådan nogle plader i jem og fix.

Mvh Max

Fra : Mette og René

Dato : 18-08-05 20:17

> Hej Jan

> De har sådan nogle plader i jem og fix.
>
> Mvh Max

og bauhaus, de er grønne, dem lagde jeg under et laminat gulv i gangen, og
synes ikke de virker en dyt!

René

Fra : BT

Dato : 18-08-05 20:50

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> og bauhaus, de er grønne, dem lagde jeg under et laminat gulv i gangen, og
> synes ikke de virker en dyt!
>
> René
I stedet for plader, købte vi nogle ruller af flamingo hvor der var
alu-folie på den ene side.
Det er ca 5mm tyk, og kan klare ujævn hedder op til 3mm, så vidt jeg
husker..
Det kan købes i jem & fix..

/Brian

Fra : Jan Andersen

Dato : 19-08-05 05:59

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> alu-folie på den ene side.
> Det er ca 5mm tyk, og kan klare ujævn hedder op til 3mm, så vidt jeg

Vil nok vælge pladerne på 7mm.

Tusind tak for hjælpen.

Mvh
Jan

Fra : Heino Strauss

Dato : 18-08-05 20:48

> og bauhaus, de er grønne, dem lagde jeg under et laminat gulv i gangen, og
> synes ikke de virker en dyt!

Dem de har i Bauhaus er også kun 2-3 mm tykke, de fås også i 7 mm dem synes
jeg er noget bedre, men kommer jo også an på hvad du har plads til i højden

pladerne hedder Thermo plader, og når det er kælder gulv anbefales en
dampspærre under

Mvh. Heino

P.s. 7 mm koster ca. 39.- pr. kvm.