Skærme
Fijala 3554
Fejl på Philips 170B2 slukker efter 7 sek.
Fra : OZ1IPU - John

Dato : 18-08-05 17:38

Hej

Er der en der kender til den fejl?? når Pc'er er tændt går der ca. 7 sek. så
går skærmen i sort. Hvis jeg slukker den og tænder igen er billedet ok men
der går igen ca. 7 sek. så er der sort skærm igen???. Hvad kan det være af
fejl??

Hilsen John

Fra : sano

Dato : 19-08-05 14:18

Tjek om du stadig kan se lidt billede på skærmen efter at lyset slukker.
Så er det nok inverter-printet der er ustabilt.
Brug tft-skærmen til at bygge dig en hjemmebiograf/overhead fremviser.
http://www.diyaudio.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=20

Sano

Fra : OZ1IPU - John

Dato : 19-08-05 19:42

Hej Sano
Nej der er ikke noget billede helt sort skærm, men hvis jeg slukker og
tænder skærmen er der mormalt billede på ca 7 sek. og så er der sort skærm
igen.
Tak for svaret
Hilsen John