Kabelkanel over gulv
Fra : ThomasT

Dato : 18-08-05 08:23

Jeg mener på et tidspunkt, at have set at man kan får en kanal man kan skrue
på gulvet, hvis man har nogle kabler der skal føres over, f.eks. en dør
åbning. Er der nogen der evt. ved hvor man kan købe den slags? Det ligner
lidt et dør-trin.

Med venlig hilsen
Thomas Thomsen
Fredericia

Fra : Max

Dato : 18-08-05 08:39

Hej Thomas

> åbning. Er der nogen der evt. ved hvor man kan købe den slags? Det ligner
> lidt et dør-trin.

Kabelkanaler kan fåes så de bl.a. ligner dørtrin, dørgerekter og fejelister,
smut ned til den lokale elinstallatør eller til et byggemarkede.

Mvh Max

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 18-08-05 09:35

eller tjek dem ud på forhånd her:

http://www.primolister.dk/Default.asp?ID=222

Fra : Oller

Dato : 18-08-05 09:57

Hej.

PDF fil med alle detailer kan hentes på:
http://www.primolister.dk/Default.asp?ID=329

Ole.

Fra : Tony Petersen

Dato : 18-08-05 10:10

> [...]
> på gulvet, hvis man har nogle kabler der skal føres over, f.eks. en dør
> åbning. Er der nogen der evt. ved hvor man kan købe den slags? Det ligner

her er en mulighed fra tehalit den kan fås i 2 forskellige størrelse.
http://www.elvvs.dk/category.2026.article.16896

Fra : ThomasT

Dato : 18-08-05 22:11

Tak skal I have, den er bestilt.