Aprospos tidligere debatter om orgasme.. (~
Fra : ThomasB

Dato : 17-08-05 11:22

Vi har tidligere talt om "G-punkts" orgasme, og om hvor almindelig den er.

SP:
Hej Joan!

Jeg har været sammen med min kæreste i lidt over to år nu. Det er ikke
lykkedes ham at give mig en G-punkts-orgasme endnu. Jeg ville virkeligt
ønske jeg kunne få en, i stedet for at jeg skal fake den hver gang vi har
sex.

Hvad kan vi hver især gøre, for at jeg kan få den orgasme? Håber virkeligt
på du kan hjælpe mig!

Søgeren

SV:
Kære søger

Der er ingen grund til at fake en orgasme. Tænk hvor svært det er at komme
ud af løgnen igen. Det er meget bedre at stå ved, at du endnu ikke har fået
orgasme, men at du er åben for at opleve det nu.

Men det er for sent nu. Du har allerede løjet i to år, og kunne nu godt
tænke dig at undgå at skulle fortælle din kæreste sandheden. Jeg kan godt
forstå, at det ville være en lettelse hvis du bare kunne få den
G-punkts-orgasme, problemet er bare, at det kun er et lille fåtal af kvinder
der får orgasme alene ved at blive rørt på G-punktet.

De fleste får orgasme ved at blive stimuleret på klitoris på den ene eller
anden måde, måske samtidig med at de bliver stimuleret i skeden. Her kan
G-punktet have en effekt. Der er mange der stadig tror at kvinder får
orgasme alene ved at manden trænger op i hende og laver ind-ud-ind-ud
bevægelser. Det kan ske, at hun får en form for forløsning, og der kan komme
væske ud af hende, men det er en anden oplevelse end klitorisorgasmen.

Jeg kan godt forstå, at du er træt af at simulere en orgasme, når du lige så
godt kan få en ægte en. Sig til ham at du har fundet ud af at det virker
meget kraftigere på dig, hvis du rører dig selv på klitoris, samtidig med at
han stimulerer dit G-punkt. Du kan udvidde legen med at han overtager
klitoris-stimulationen fx oralt, samtidig med at han stikker en eller to
fingre op i din skede.

Der er mange måder du kan få klitoris involveret, men involveres skal den.
Nu har du ligget og slidt i to år for at få orgasme uden brug af klitoris,
sikke dog en fest du kan få nu.

Jeg ønsker dig masser af gode ægte oplevelser
Knus fra Joan

Fra : Henri Gath

Dato : 17-08-05 20:55

du skal bare tage en Aldi-pose over hovedet, mens du råber: L'easy er
verdens bedste firma....så går den på dig.....

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-08-05 21:39

ThomasB wrote:

> Men det er for sent nu. Du har allerede løjet i to år, og kunne nu godt
> tænke dig at undgå at skulle fortælle din kæreste sandheden.

Er der andet at sige end SÅ KA' DU LÆRE DET! Du ligger som du reder. Og alt
det der.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Spilopmager

Dato : 18-08-05 07:32

Hey... jeg har sgu glemt hvor det der G-punkt ligger?
Er der nogen der kan hjælpe??

/Spilopmager

Fra : Henri Gath

Dato : 18-08-05 09:09

Det sidder i venstre øre....

Fra : Paul

Dato : 18-08-05 17:32

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det sidder i venstre øre....

Så er det derfor jeg har nedsat horelse i venstre øre...

Nice to know...

Men jeg aflyser nu alligevel ikke min aftale hos ørelægen i morgen.

M.v.h.

Paul

Fra : Nana

Dato : 19-08-05 00:41

"Spilopmager" <spilopmager@SLETDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hey... jeg har sgu glemt hvor det der G-punkt ligger?
> Er der nogen der kan hjælpe??
>
> /Spilopmager

Det ligger på den øverste hylde i det køkkenskab der er over vasken.

Fra : Anita

Dato : 19-08-05 09:04

Nana <dodo20038@tiscali.dk> skrev:
> Det ligger på den øverste hylde i det køkkenskab der er over vasken.

Pis. Så er jeg evigt fortabt? Vi har vinduer ved vasken og dermed ingen
køkkenskabe dér. ;)

/Anita

Fra : Benni

Dato : 20-08-05 00:27

Spilopmager wrote:
> Hey... jeg har sgu glemt hvor det der G-punkt ligger?
> Er der nogen der kan hjælpe??
>
> /Spilopmager

kommer der bremsestreger på en g-streng?

--

Benni

Fra : Benni

Dato : 20-08-05 00:28

Spilopmager wrote:
> Hey... jeg har sgu glemt hvor det der G-punkt ligger?
> Er der nogen der kan hjælpe??
>
> /Spilopmager

søg og du skal finde

--