MEGET billigt Unlockudstyr.I-Phone
Fra : Mogens

Dato : 17-08-05 01:36

Hej

Har i set de priserne på Unlock-udstyr mv. hos I-Phone. Sender ofte uden
tillæg af porto!... Her er priserne det halve af ALLE i Danmark...Og du får
dine varer inden 8 dage, normalt er 3 - 5 dage.

http://www.i-phone.org/

Mvh.
Mogens

Fra : Tele-way.dk

Dato : 18-08-05 13:57

Hvad er det du vil opnå udover at gøre dig selv til grin ?

Jamen køb da endelig der. Så er jeg da fri for mere brok fra dig.

Fra : C. Howard

Dato : 18-08-05 14:52

"Tele-way.dk" <salg@tele-way.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det du vil opnå udover at gøre dig selv til grin ?
>
> Jamen køb da endelig der. Så er jeg da fri for mere brok fra dig.

Hvorfor gør han sig til grin, det er da en udmærket information.

Carsten

Fra : Unlock-experten.dk

Dato : 18-08-05 22:37

"C. Howard" <c.howard@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Tele-way.dk" <salg@tele-way.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor gør han sig til grin, det er da en udmærket information.
>
> Carsten

Måske fordi påstanden om at "priserne det halve af ALLE i Danmark" vist ikke
holder. Mogens er vist bare sur på en eller anden som sælger unlock udstyr.

Hilsen

Unlock-experten

Fra : C. Howard

Dato : 18-08-05 22:45

"Unlock-experten.dk" <info@unlock-experten.dk> skrev i en meddelelse

> Måske fordi påstanden om at "priserne det halve af ALLE i Danmark" vist
> ikke holder. Mogens er vist bare sur på en eller anden som sælger unlock
> [...]

Overdrivelse fremmer forståelsen

Fra : Unlock-experten.dk

Dato : 18-08-05 23:01

> "Unlock-experten.dk" <info@unlock-experten.dk> skrev i en meddelelse

> Overdrivelse fremmer forståelsen

Ikke i det her tilfælde. Tværtimod.

Hilsen

Unlock-experten

Fra : Mogens

Dato : 19-08-05 05:21

Beklager jeg hjælper med at skaffe kabler til mellem 1 og 4 $.
En Samsung Furious koster ex. 99$ UDEN porto og du har den efter 3 dage
helt fra Malaysia. I Danmark koster den 999 kr. !!!.
ALT er mere end 50% billigere end hvad du kan opkøbe i DK. Og det er nyt..
:)

Og ja, jeg har et tilgodehavende fra December som er betalt men ikke
leveret. Mener du det er urimeligt at klage over sådan. Men det blander jeg
ikke yderligere ind i, jeg vil bare informere/dementere.!.

Så deeet.

Mogens

Fra : C. Howard

Dato : 19-08-05 08:26

> [...]
> helt fra Malaysia. I Danmark koster den 999 kr. !!!.
> ALT er mere end 50% billigere end hvad du kan opkøbe i DK. Og det er nyt..

Nu står doller ikke i 4,50 kr. så det kan ikke være mere end 50% billigere!

> Og ja, jeg har et tilgodehavende fra December som er betalt men ikke
> leveret. Mener du det er urimeligt at klage over sådan. Men det blander
> jeg ikke yderligere ind i, jeg vil bare informere/dementere.!.

Alle er vist platter her inden, hvis det ikke er teleselskaberne der bliver
plattet, så platter i hinanden

Har selv været storforhandler/producent af bootchips, konkurrencen mellem
forhandler og folk der tilbyder installation kan være hård når alle vil have
en bid af kagen, måske jeg skulle starte op med salg af unlock udstyr

Carsten

Fra : Tele-way.dk

Dato : 19-08-05 21:04

Mogens hør her:

DU HAR IKKE NOGET TILGODE !

Nu prøver jeg at afslutte den seneste tids latterlige indlæg mod mig
personlig og mit firma på en ordentlig måde :

Du har oprettet dig i din fars navn. Dermed er det ham og ikke dig der har
kontoen.
Du ter dig som det er dig der er indehaver. Jeg har blokeret for dine mails
for jeg vil ikke modtage mere chikane.

Jeg har talt med din far igår som lovede mig at nu stopper det her vanvid !

Du skriver et når du er "dig selv" og trusselsmails når det kammer over for
dig.

I går fik jeg sågar en mail fra Mogens i stil med "Vi kommer og besøger dig
på privatadressen - pas på".
Dagen derpå får man så en eller anden vattet undskyldning
med at nogen må ha brudt ind i dit netværk og har sendt mig de mails!

Fortæller det ikke alt om staklen Mogens der ikke har andet at gå op i end
at rakke ned på folk som mig.

Trods skriflig advarsel om stævning for injurier fra advokaten fortsætter
han her i newsgroups med at hagle mit firma ned.
Hvad fanden bilder du ind?? du er da ikke rask. Tror du ikke hellere du må
søge hjælp ?
De er måske lidt groft sagt, men jeg vil altså ikke finde mig i det mere.
Om folk så tror jeg ikke er rask må være folks egen sag. Det kommer ikke mig
ved. Jeg er i det mindste ærlig.

Opgørelser er sendt. 5 kontooverførsler er gennemført... hvad mere vil du
have ???
Det skal sku være slut det her ! Du finder jo bare på noget nyt hver gang
udelukkende for at holde gryden varm.

Jeg kan så kun glæde mig over at dine stunts herinde har fået flere kunder
til at støtte op omkring mig og mine tilsyneladende "lumske"
forretningsmetoder.

Helt ærligt! nu stopper det her fandme..

Jeg har ragt hånden frem og har prøvet at løse det her på en ordentlig måde.
Jeg synes helt ærligt ikke du kan være dette bekendt over for mig , ja da
slet ikke for andre.
Det her er meningen det skal være sjovt - det er derfor jeg driver firmaet.
Sådan noget her er med til at ødelægge det for alle andre.

Nu melder jeg mig definitivt ud af disse newsgroups og passer mit firma. Der
er alt for meget sladder og støj her.

Jeg synes du må acceptere at nu er sagen afsluttet og ingen skylder nogen
noget.
Om folk vil handle hos mig eller hos i-phone står da folk frit for. Det er
et frit land.
Jeg har for så vidt intet imod indlæg der reklamerer, der skal bare ikke
være en hævnagtig undertone forbundet med det.
Så hvis du ikke accepterer jeg offentligt står frem og rækker hånden frem er
det altså din egen skyld og dig som har problemet.

SLUT

/ Thomas Eriksen

Fra : Mogens

Dato : 23-08-05 00:02

Kære Thomas...

Vil du ikke være flink og ligge de mail med "Trusler" ud så folk kan se de
ABSOLUT ikke er korrekt.

Resten vil jeg undlade kommentere, når ikke der er hold i noget af det
skrevne!.

Fra : C. Howard

Dato : 23-08-05 07:41

> [...]
> ABSOLUT ikke er korrekt.
>
> Resten vil jeg undlade kommentere, når ikke der er hold i noget af det

TRO VI ER SKIDE LIGEGLADE!

Fra : Kent

Dato : 15-11-05 11:11

Hmm jeg ville undgå alt handel ved www.teleway.dk
Har ALDRIG fået så dårlig e-service og modtog varen over en måned efter
bestillingen.
Ville annullere købt, først der modtog jeg varen..

http://www.i-phone.org/ er billig og man får kvalitet...