Erfaring med chipsaway ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-05 23:27

Hej NG.

Øv !... C5'ern har fået et par Bilka ridser, og de fanger mit blik hver gang
jeg skal køre :-/

Så jeg kom i tanke om dem her http://www.chipsaway.dk/ , er der nogen
herinde der har prøvet dem, til ovennævnte lak repationer ? , og som vil
delagtiggøre resultatet

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Christian

Dato : 17-08-05 09:56

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> [...]
>
> Så jeg kom i tanke om dem her http://www.chipsaway.dk/ , er der nogen
> herinde der har prøvet dem, til ovennævnte lak repationer ? , og som vil

Kan det betale sig ? Der går jo nok snart ind i bilen alligevel

Christian

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-05 10:08

"Christian" <none@none.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det betale sig ? Der går jo nok snart ind i bilen alligevel
>
> Christian

Ja da, selvfølgelig ,jeg sætter mig da ind i bilen hver dag !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 17-08-05 10:31

Dennis Hellan Pedersen (4690) (snabela) wrote:

> Så jeg kom i tanke om dem her http://www.chipsaway.dk/ , er der nogen
> herinde der har prøvet dem, til ovennævnte lak repationer ? , og som vil
> delagtiggøre resultatet

Jeps, det har jeg. Min kone blev påkørt af et autoværn i
parkeringskælderen under Lyngby Storcenter lige efter vi havde fået
Xsara'en. ChipsAway fik lov til at reparere skaden og jeg kunne
bagefter ikke udpege stedet, så godt var det lavet.

Ebbe

Fra : Morgan Jones

Dato : 17-08-05 19:45

> [...]
>Xsara'en. ChipsAway fik lov til at reparere skaden og jeg kunne
>bagefter ikke udpege stedet, så godt var det lavet.

Jeg tror det er det samme autoværn i LS som har truet af min kone flere
gange efter vi fik Avensis'en.Hun har dog til nød undgået det. Tilgengæld er
der en farlig farlig busk nede ved Fredensvej som har fanget hende *2*
gange.

mvh Morgan

Fra : Jacob Madsen

Dato : 17-08-05 21:02

Jeg skrabede min Toyota Sportvan op ad en runsten stolpe i vinter. Det
klarede Chipsaway, så det ikke kan ses. Proff arbejde. Men om vinteren er
det for koldt her i landet til at lave den slags rep. på stedet. Han brugte
varmelampen flittigt. Så se at få det lavet med det samme

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 09:33

--